Tämä asiakirja määrittelee oikeussuhteen, joka syntyy www.upgreat.fi -verkkokaupan vierailijan eli asiakkaan ja sen johtajan UPGR8 OÜ:n eli Myyjän välillä ostettaessa tavaroita verkkokaupasta. Tekemällä tilauksen verkkokaupassa ja suorittamalla maksun Asiakas vahvistaa lukeneensa ja hyväksyneensä myyntiehdot.
Tuotevalikoima ja hinnat
Asiakas voi tutustua tuotteisiin verkkokaupassa lukemalla niiden lyhyet kuvaukset ja katsomalla havainnollistavia kuvia. Asiakkaalla on oikeus ottaa yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun, jos hän tarvitsee tarkempia tietoja tuotteesta ennen tilauspäätöksen tekemistä.
Kaikki verkkokaupassa esitetyt hinnat ovat euroina ja sisältävät arvonlisäveron.
Myyjä varaa oikeuden yksipuolisesti muuttaa näitä ehtoja ja niiden tuotteiden hintoja. Hinnoittelumuutokset astuvat voimaan siitä hetkestä, kun tiedot julkaistaan upgreat.fi:ssä.
Mikäli Asiakas on tehnyt tilauksen ennen hinnanmuutoksen voimaantuloa, pätee se hinta, joka oli ilmoitettu laskussa tilausta tehtäessä.
Tavaroiden toimitus
Myyjä lähettää tilatut tuotteet eli tavarat Asiakkaalle maksun saatuaan. Kun tavarat ovat valmiita lähetettäväksi, Myyjä lähettää Asiakkaalle sähköpostin tilausvahvistuksen ja ohjeet paketin vastaanottamisesta.
Toimitusehto:
Jos tilatut tavarat ovat ”varastossa”, tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä. Mikäli Asiakas valitsee toimitustavaksi SmartPOSTin tai kuriirin, tavarat toimitetaan valitsemaansa paikkaan enintään kahdessa arkipäivässä eli kolmantena arkipäivänä.
Asiakas voi valita seuraavista toimitustavoista:
• SmartPOST/Omniva/DPD-pakettiautomaatit Virossa, Latviassa, Liettuassa, Suomessa – maksutta;
• ovelta ovelle -kuriiri palvelu Virossa – 6,90 €; tai
• nouto myymälästä – ilmainen.
Tilauksen tekeminen ja maksaminen
Mikäli Asiakas on varma, että tuote sopii hänelle, hän voi lisätä sen ostoskoriin ja tehdä tilauksen klikkaamalla ”Tee tilaus” -linkkiä. Mikäli Asiakas täyttää tilauslomakkeen, hänelle lähetetään automaattisesti sähköposti vahvistus/lasku lomakkeessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen tai ohjataan maksun suorittamiseen asiakkaan valitseman maksutavan mukaan.
Asiakas voi maksaa verkkotilauksensa seuraavasti:
MAKSUTAVAT AVARDA
LASKU
Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii Avarda. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutonta maksuaikaa tai muuta kampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan, kun Luotonsaaja on oston yhteydessä valinnut maksaa kampanjaehtojen mukaisesti. Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaan kyseessä olevaan ostoon. Tarkemmat kampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä. Luottoehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot.
TILI
Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii Avarda. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutonta maksuaikaa tai muuta kampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan, kun Luotonsaaja on oston yhteydessä valinnut maksaa kampanjaehtojen mukaisesti. Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaan kyseessä olevaan ostoon. Tarkemmat kampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä. Luottoehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot.
VERKKOMAKSU
Verkkomaksu on mahdollista OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille. Maksaminen tapahtuu pankin sivuilla ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.
KORTTIMAKSU
Korttimaksu on mahdollista Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard -korteilla. Korttimaksun yhteydessä sinut ohjataan Netsin maksupalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.
MOBILEPAY
Mobilepay on korttimaksuun perustuva maksu, jossa maksu viimeistellään Mobilepay-sovelluksessa. Valitsemalla Mobilepayn, sinut ohjataan Netsin maksukorttipalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Netsin maksukorttipalvelussa annat puhelinnumerosi, avaat Mobilepay-sovelluksen matkapuhelimeltasi, jossa voit hyväksyä ja viimeistellä maksun. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme. Maksunsaajana näkyy Avarda, joka huolehtii verkkokauppamme maksunvälityksestä.
Asiakkaan tekemä tilaus katsotaan velkaoikeuslain (VOA) mukaiseksi tarjoukseksi. Myyjän ei tarvitse erikseen ilmoittaa asiakkaalle suostumuksesta tilauksen toteuttamiseen. Kauppasopimus katsotaan tehdyksi (Sopimus astuu voimaan), kun tilausvahvistuksen mukainen maksettava summa on siirretty Myyjän käyttötilille ja Myyjä aloittaa tilauksen täyttämisen.
Palauttaa
Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tavara tai pyytää palautusta 14 päivän kuluessa.
- Tavaran palauttamista varten Asiakkaan tulee lähettää Myyjälle pyyntö ja kopio laskusta osoitteeseen info@upgreat.fi 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta.
- Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus ennen maksun suorittamista. Tätä varten heidän on ilmoitettava Myyjälle lähettämällä vastaava hakemus osoitteeseen info@upgreat.fi
Tavarat palautetaan Myyjän kustannuksella ja peruuttamishakemuksen saatuaan Myyjä palauttaa Asiakkaalle kaikki heiltä laskun perusteella saamansa maksut, mukaan lukien Asiakkaan kattamat toimituskulut, välittömästi, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa. Asiakkaan on palautettava tavarat mahdollisimman nopeasti, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa. Mikäli tilatut tavarat eivät vastaa tilausta, myyjä korvaa mahdolliset vaihto- ja palautuskulut. Asiakkaalle palautetaan palautetut tavarat mahdollisimman pian, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa.
Kuinka palauttaa tuotteet?
- Valitse sopiva kuljetustapa: Itella SmartPOST tai sopiva kuriiripalvelu.
- Pakkaa tuotteet
- Liitä mukaan tuotteen/tuotteiden palauttamisen syy.
Kun käytät kuriiria:
Vastaanottaja: UPGR8, Mustakivi tee 13, Tallinn 13912, Eesti ,info@upgreat.fi
Puhelin numero: +372 600 1449
Kun käytät Itella SmartPOSTia:
- Kohdepaikka: Lasnamäe Centrum kauppakeskus
Puhelin numero: +372 56865748.
- Lisää yhteyshenkilöksi seuraava: UPGR8 e-poe tagastus
Merkittävä
- Paketissa on tärkeää ilmoittaa lähettäjän nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero.
- Varmista, että pakkaus suojaa tuotetta (tuotteet) pieniltä pisaroilta (kuriirin vastuulla).
Takaisinostotiedot
Prosessien selitykset ja vastaukset usein kysyttyihin Upgreat Buybackiin liittyviin kysymyksiin. Lue lisää: OSTOTIEDOT
Takuuehdot
Upgr8 OÜ takuu on voimassa vain, jos luovutat laitteen mukana ostoasiakirjan, joka on myönnetty laitteen ensimmäisen oston yhteydessä.
Lisäksi tämä takuu ei kata fyysisiä vaurioita, kuten kolhuja, halkeamia, vesivaurioita ja kulumista.
Lue lisää: TAKUUEHDOT
Lue lisää: PALVELUN EHDOT
Muut ehdot
- Kumpikaan osapuoli ei ole vastuussa toiselle osapuolelle eikä kummankaan osapuolen käyttäytymistä pidetä näiden myyntiehtojen rikkomisena jonkin velvoitteen viivästymisen tai velvoitteen täyttämättä jättämisen vuoksi, jos velvoitteen viivästyminen tai laiminlyönti on aiheutettu olosuhteista, joihin kyseinen osapuoli ei voi vaikuttaa (force majeure). Tällaisessa tilanteessa Myyjä tekee kaikkensa ratkaistakseen Asiakkaaseen liittyvän ongelman mahdollisimman nopeasti.
- Asiakas ja Myyjä ratkaisevat kaikki asiat, joita näissä ehdoissa ei kata, Viron tasavallan voimassa olevan lainsäädännön ja muiden osapuolten suhteita säätelevien oikeudellisten asiakirjojen perusteella. Osapuolet ratkaisevat näiden ehtojen noudattamisesta aiheutuvat erimielisyydet ja riidat ensisijaisesti neuvotteluteitse. Mikäli Sopimuksesta aiheutuvia erimielisyyksiä ei saada ratkaistua neuvotteluteitse, sekä Asiakas että Myyjä varaavat oikeuden saattaa asian kuluttajansuojalautakunnan tai tuomioistuimen käsiteltäväksi oikeuksiensa turvaamiseksi.